Tuesday, January 26, 2010

::kepenatan::

seperti biase setiap kali ke taiping mesti akan delay 1 ar tuk lik kl....mcm semlm aku terpakse masuk opis lmbt bab gerak dr taiping pagi...bas yg paling awal aku amek..pkl 8.30..n aku smp kl pkl 12.15....kali nie pergi penat sikit bab ar sabtu n ahad berulang dari taiping ke kulim g gok sepol kat hospital....operate pun jadi bab paru2 dia lum ok lg.....skang nie sepol da duk bilik kelas kedua...1 bilik 2 org..time check in tue sepol sorang jer yg ader jd mak kena tinggal la nak jaga sepol bab pizah kijer..jd aku n papa n balqis jer yg lik...ar isnin tue mmg aku cuti jd leh la nak jaga balqis...ar selasa aku da lik skanh balqis tinggal ngan tok wan dia...semlm time aku n papa antar dia g sek..dia batuk2....risau gak takut dia penat...tp da ok da....kena rajin sapu wick kat belakang n dada dia....tp biase la klu da lelaki yg jaga...x gok sgt la...x per la skang nie pun dia da ok.. x la risau sgt....

minggu nie turn papa plak turun kl...heheheh..bkn saje dtg..tp bab nak g kenduri kahwin la..klu xmesti papa x dtg punye...aper2 pun aku tunggu jer papa dtg..n selain g kenduri kahwin xtvt minggu nie aku n da geng plan nak wat BBQ kat umah fatihah...sorang rm10..jadi aku kena bayar rm20 la...tuk kanak2 x ader bayaran yg dikenakan...heheheh....

No comments:

Post a Comment