Sunday, January 17, 2010

::HEPI BEZDAY TO ME::

semlm (17hb Januari) genap la umur aku 25 tahun....x ader aper yg menarik pun..walaupun aku sudah bersuami tp bezday tahun nie x ader aper2 sambutan pun...kami jauh pun...alasan yg paling simple aku leh bg...hanya ucapan yg aku dpt dr suami ku..tp aku agak terkilan bab papa bukan org pertama yg wish kat aku...time tue aku rase sedey sangat...bkn itu yg aku harapkan sebenarnye...aku x mintak papa belikan hadiah....sedey gak bile suami x ader kat sisi...lagi2 tahun nie tahun pertama aku sambut bezday dgn kehadiran seorg lelaki yg bernama suami...sedey bangat..smp hari nie aku buat2 hepi...tp dlm hati nie hanya Tuhan yg tahu betapa sedeynye aku...

aku hanya inginkan kasih sayang n cinta papa untuk aku...n aku sll berdoa semoga rumahtangga kami bahagia hingga ke akhir hayat..AMIN.....


No comments:

Post a Comment