Tuesday, January 19, 2010

:::::::

semlm 19/01/2010....genap la sebulan usia perkahwinan aku n onie....aper yg aku alami selama sebulan nie x la sebaik pasangan suami isteri yang len...maksud aku nikmat sebagai seorang isteri tue aku x rasa lg...sebabnye aku n onie berjauhan...nak kate siapkan break1st tuk suami pun x, gosokkan baju suami pun x....aper saje keperluan suami aku x dapat nak jalankan...nak jumpe selalu pun x...nak kate sedey sangat pun x..cume klu dah duk serumah nnt mesti aku kekok punya la..bab da biase wat hal sendiri...hehehehhe.....
tuk wat pertukaran plak maybe ambik mase kut bab surat aku masih kat pengarah..lum smp lg kat Bahagian Khidmat Pengurusan...lg plak skang kat sini da kekurangan staf lg la amek mase kut bab bnyk plak kijer tahun nie..walaupun aku nie x la diperlukan sgt..tp adernye aku leh bantu skit2..bab takut nnt x ader pengganti.....jd suamiku harus la bersabar....
pagi nie aku dgr radio Hot Fm...topik pagi nie sambungan dari citer semlm....topiknye seorang suami yg kongkong pergerakan si isteri....dr segi logiknye mmg patut pun si suami kongkong si isteri..pd pendapat aku la...tp kongkong tue biar la bertempat..jgn la semua benda nak kongkong....nak kuar ngan kawan2 pun x leh...nak lunch ngan mmbr opis x leh..kire mcm aper nak wat semua kena ngan suami la....yg si isteri pun kena la pk positif nape si suami kongkong kita cam tue...tp mcm si isteri tue x suke suami dia col dia sll....mcm aku plak suka suami msg n col setiap mase..bkn la tuk suke2 tp tuk tahu aper yg kita wat...tp disebabkan suami aku tue bz bangat..smpkan dia x ader mase tuk aku...aku terima..nak wat cam ner da kijer dia mcm tue....
AKU TERIMA SEADANYE.....WALAUPUN PERIT....

No comments:

Post a Comment