Thursday, January 14, 2010

::>><<::

adui ar nie ar yg memenatkan n mengantuk giler....nak kate ader suami kat umag x ader...tp mengantuk giler...dr pagi td da aku asek nak tido jer..dpt gak la aku tido kan...nak kata lapo aku da mmg asek menguyah jer dr pagi td tanpe henti..mkn nasi leh tahan bnyk la kan...nak jaga makan cam ner nie..asek nak makan jer...

org len semua ader suami di sisi...aku nie suami jauh n susah nak jumpe..nak jumpe kena amek mase 4 jam..n kosnye pun leh tahan..ikutkan hati ar nie aku nak jer cabut g taiping..tp disebabkan ongkosnye x ader jadi aku batalkan hasrat aku...time bercinta n bertunang lu x ader la rase cam nie..tp ble da kawen len plak rase bile suami x ader kat sisi....nak mintak tukar aku ken apk gak...bab aku nie ssh gak nak pisah ngan mak almaklum la x penah pisah ngan family...tp kat sane suami...nak x nak aku wat gak surat pertukaran nak ke Taiping tp x antar lg...ar isnin nie baru nak antar...harap pertukaran aku akan dapat...ssh mcm nie duduk jauh...sorang kat utara sorang kat selatan....


No comments:

Post a Comment