Monday, April 26, 2010

:::::::::::

da lama gak aku x update blog nie....almaklum la x ader citer menarik yg aku nka citer skang nie..tp ntah mcm mane ar nie aku terlintas plak nak tulis sumthing kat blog nie.....

minggu lps aku g lapor diri kat tempat baru...adui mmg x leh terima la kan....mcm mane la agaknye diaorg wat kijer agaknye, yer la cuba bayangkan ader lebih 10 org dlm opis tp pc ader 2 jer...klu aku la mmg x leh la kan..mane x nye x leh nak serve tenet nak update blog nak update fb...adui mcm mane la agaknye keadaan aku nnt.....agaknye org kat situ mmg x kisah agaknye klu x ader pc...x per la aper2 pun kt tunggu la nnt mcm mane....org2 kat sane semua bkn baya2 aku..semuanye 30 an..aku sorang jer muda kat situ...huhuhhuh bangga siot kire mcm bonus la kan..tp x tahu gak keadaan dia mcm mane nnt mane la tahu diaorg tue c leh nak wat kawan....mati kutu gak aku klu diaorg tue jenis wat hal masing2.....tp klu diaorg mcm tue aku wat la hal sendiri gak....

minggu nie minggu terakhir aku kat kl..sedey tue mmg sedey tp nak wat cam ner kan...terima jer la...k la nnt klu ader citer menarik lg aku akan update...

No comments:

Post a Comment