Sunday, April 4, 2010

::xtvt sabtu n ahad::

sabtu lps mak aku ajak g jalan TAR nak g beli kain tuk wat baju kurung...almaklum la bln 5 n 6 nie ramai plak jemputan org kawen......jd mak aku nie klu ader org kawen jer mesti nak pakai baju baru...hehehehe...mmg kelakar la....bayangkan kalau ader 3 kenduri kawen dlm bln yg same mak aku akan beli baju untuk semua kenduri....dan korang kire la sendiri klu la ader 3 kenduri setiap bln n kalikan dgn 12 bln...tp tolak la sbln bab x ader org wat kenduri time bln pose da brp banyak baju mak aku nie ha......huihihuhihih.....leh dikatakan penuh la almari mak aku...smpkan abah kena beli almari len tuk letak baju dia.....mmg x la kan.....klu da mak aku membeli..anaknye pulak mesti la nak membeli gak....adui mmg la...mak aku beli 3 pasang...aku plak 2 pasang...mmg terkena la niat dihati mmg x nak membeli bab almaklum la bajet lari bab nak luangkan mase tuk somi kena la spend wit tuk lik taiping plak......tp terbeli jugak..nie semua kerana mak aku.....arrrrgggghhhhh TIDAK......da membeli kain kena plak menempah...adui 2 pasang da 90 hengget....nak x nak kena gak tempah..tp sblm tempah mintak izin somi lu..tp dgn niat nak mintak dia yg byrkan wit tempahan tue..tp tanpa dipujuk n dibelai....somi aku dgn relanye nak bayarkan wit tempahan tue...alhamdulillah...timer kasih papa....heheheheh

ahad plak aku temankan cousin aku g KLCC....mule2 tue ingat nak nek tren jer...tp dan2 plak papa suh tempah seluar dia kan campbell....nak x nak kena la bawa keter...tp aku kuar awal la aku smp KLCC pkl 10.30...g KLCC sbb nak g return moderm berukband maxis.....seb bek maxis center tue da bkk...x yah nak nak tunggu lg...setel kat situ terus g campbell tempah suar papa...jalan pun x brp jem sgt kire cpt la setel..masuk jer campbell aku terus g kedai tue..tp tutup plak ..tp ader 1 cine kate g kedai belakang ader plak cawangan len...tp kira ok la x payah nak dtg 2 3 kali...ssh gak nak pilih kain bnyk sgt jenisnye..yg papa plak nak yg murah jer...bawah 100 hengget last2 malas aku nak pk...amek jer la kain yg dia tunjuk kat aku...n semuanye 215 hengget.....tempah kat situ senang skit bab da penah tempah kat situ sblm nie jd x yah papa dtg nak tempah sendiri....ikut jer ukuran yg lame....da setel kat situ terus lik......

No comments:

Post a Comment