Tuesday, May 11, 2010

di hari terakhir kat ICU...

30 april lps adalah hari terakhir aku kat ICU JPM...sedey mmg sedey nak tinggalkan tmpt tue tp apakan daya kerana suami aku redha....sblm aku lik 1 perjumpaan staaf BPK berkumpul kat bilik mesyuarat..aku ingat hanye ader perbincangan utk bahagian..tp ader agenda lain rupenye.....mase mule2 tue aku mmg x rase aper2 la.bab aku nak happy2 jer time nak lik tue..mmg x nak pk yg bukan2.....tp en. tk suh semua org say sumthing tuk aku...adui..mmg sedey la kan....fisrt cik syimah yg ckp..time tue la air mate aku meleleh bab terlampau sedey sgt.....mmg x la, then giliran cik aisyah plak..ngan cik aisyah aku x lame sgt x smp sebulan pun kenal dia...then ana..time tue ok lg la..then bile time puan suriati adui yg tue mmg x leh nak tahan lg airmate nie...mmg mencurah2 la kan...siap berpelukan lg..terlampau sedey sgt...smp x terckp aper yg nak ckp...niza, abg shah, kak nor n cik wani x ckp aper2 pun...bab diaorg kate x leh nak ckp langsung.....en. suhaidi plak pegawai yg paling sporting mcm tue gak en tk..ssh nak dpt pegawai yg leh bergurau ngan org bawahan.....aku bersyukur sgt dpt kenal ngan org2 kat sane..mcm tue gak ngan pengarah aku cik normi dia jenis yg sporting giler smpkan aku rase seronok nak bekerja kat sane...mcm satu family...
time nak lik tue cik wani ader bg surat sebagai ganti diri...sebagai kenangan katenye...time bace tue mmg tersentuh la ngan aper yg cik wani tulis....x sangka rose nie bernilai di mate cik wani...ayat yg paling best cik wani suh aku wat jgn panggil dia cik wani lg bab kt bukan rakan satu opis lg(mmg x dpt la bab da biase ngan panggilan tue...)aper2 pun sayang la cik wani n da geng...niza plak org yg penah jd kawan baik aku..smpkan org penah gelarkan kami kembar..bab kemana saje mesti ader kami berdua....tp aper2pun kwn ttp kwn yg lepas tue aku lupekan jer la walaupun mmg sedey bab kwn baik wat mcm tue..tp kt buang yg keruh amek jernih(waduh2 mmg x la ayat aku nie kan...)ngan kak nor x sempat nak bersedey2han bab dia kelam kabut nak lik......tp kami bnyk berkongsi masalah x kire la klu dia ader masalah ker @ aku ader masalah...timer kasih kak nor.....
p/s:lmbt plak masukkan entry nie...maklum la x leh nak megadap pc selalu...kena berkongsi pc nie ssh la skit...

No comments:

Post a Comment