Thursday, March 18, 2010

penuh dgn xtvt g umah org kawen....

jumaat lepas papa dtg sini tuk g kenduri kawen opismate aku n kwn baik aku......dr opis papa terus gerak dtg putrajaya...n papa smp pkl 8.30 lewat gak la..bab mlm tue aku. kak nor n wahida nak g gok cik wani nikah....papa plak nak gak ikut aku g gok cik wani..risau katenye biarkan aku g drive sorang2..padahal mlm tue aku bkn g sorang...tp sebenarnye dia yg x ank duk umah sorang2...blueeekkkknak cover plak...


kami semua gerak g masjid kat umah cik wani pkl 8.40...aku yg drive time tue......masing2 da risau takut klu2 x sempat gok cik wani nikah...mmg x sempat la kan...mane xnye jalan jem giler kat jalan ampang tue jgn ckp la...mmg x da biase la kan, tp tiem tue aku da mmg x leh nak ckp aper la kan......kami smp masjid da dekat pkl 10 da time tue..time kami smp tue baru selesai majlis akad...kire sempat la gak..walaupun rase bersalah kat kak nor n wahida kan....lps da setel berposing ngan cik wani kami terus gerak nak antar wahida plak, dia nek bas kat pudu pkl 12.00 sblm tue kami singgah mkn kat dataran lu.....da kenyang baru la antar wahida....then terus lik umah n ZZZZzzzzZZZZzzzz......

kami kuar g kenduri cik wani pkl 1 bab janji ngan abg shah pkl 1.45...kire sempat la kan..tp jalan plak jem lg..mmg x la kan...aku ingatkan aku yg lmbt tp rupenye abg shah lg la lmbt..kau plak kena tunggu dia...adui abg shah smp pkl 2.30 mcm tue...smp jer terus mkn lps ue baru jumpe cik wani x lame pun aku kat sane bab nak g umah sedara2 plak....nak kenalkan hubby kau pada sedar belah abah aku...pkl 2.00 pg baru setel semua...then terus ZZZZzzzzZZZZzzzz.......

ahad pagi plak papa ajak g gok otoshow kat Stadium Shah Alam.....nak x nak pegi gak la..ikut minat somi...mmg panas gile la time tue.....pakai payung pun still panas lg...bnyk gak keter yg masuk walaupun register rm100...fuuuuhhhhhh mmg mahal la kan..paling mahal yg aku penah dgr pun rm50 jer....tp bnyk gak keter yg masuk...last2 bnyk gak kontrovesi lps setel otoshow..tp biarkan la...diorg punye hal aku x nak masuk campur...dlm pkl 1 aku gerak lik bab petang plak nka g Gemencheh....gok mmg baik kawen.....majlis diaorg belah mlm.....aku gerak lik putrajaya pkl 9.00 mlm smp putrajaya pkl 12.00 jln jem....kesian somi aku dia yg drive...hehehehehe


pagi2 isnin plak aku gerak lik taiping ngan somi bab nak g kenduri kawen erin n arif plak...ar isnin tau..mmg aku x penah la g kenduri kawen time bekerja.......siap amek cuti lg nie...x per la bab kawan baik kawen g jer la....lgpun dia dtg time kenduri aku ar tue..jd aku kena la dtg time dia dia kawen..tp x dapat gok dia bersanding pun..bab ader perkara yang tidak disangka jd..... (tok erin meninggal pagi tue sblm majlis persandingan) buat erin bnyk2 kan bersabar ader hikmah disebalik semua nie......Al-Fatihah tuk arwah...semoga beliau ditempatkan di tempat org2 yg beriman.....

balik dr kenduri erin rehat sekejap kat umah...then kami kuar semula g gok wayang..hahahaha...V3, samseng jalanan...not bad la citer dia, tp endingnye x berapa menarik la kan....huhuuhu..aper2 pun ok la....


mlm tue plak pap belanja kami sekeluarga...mmg bestla kan, almaklum la rezeki masuk then same2 la merasa rezeki yg papa dpt tue....mlm selasa plak papa blanja aku, pizah, sepol n mak g mkn mee udang mak jah....akhirnye dpt gak aku kn mee udang...sblm nie bnyk kali aku ajak papa g sane tp bnyk jer alasan dia....walaupun aku berpantang, xleh nak makan udang...tp disebabkan udang2 tue mcm memanggil aku..jd aku mkn gak la udang tue......hehehehe...masing2 gelakkan aku...huhuhuh lantak la janji aku kenyang...aper2 pun thanks papa bab belanja mama n keluarga...huhuhuhu LOVE U VERY MUCH..................


No comments:

Post a Comment