Monday, March 1, 2010

::ader lg::

ar ahad tue kami bangun mmg lmbt la kan penat giler...pkl 10.00 baru bangun.......lps tue kuar g beli tiket bas n g bank....terus lik umah
tengahar tue plak mak mentua ajak g kenduri kawen....aku pun ikut jer la..klu ikutkan hati malas tp da mak ajak ikut jerla seb bek mmg ader tinggalkan baju kat sane leh la pakai..klu x mmg aku x kan g la kan....then terus lik umah..petang plak dlm pkl 3 aku ader sesi photoshoot ngan abg madi...time tue mmg gerak skali ngan abg mahadhir....tp semua og duk kat tmpt len..kami plak bz bergambar....smp satu tahap biase la si balqis da boring mule la nak merengek mintak lik....nak x nak abg mahadhir bw keter g karnival....mmg abis posing la kat situ....

smp kat umah mak ngah masak...mcm tahu2 jer anak menantu dia ngah lapar..almaklum la kat tmpt kenduri bknnye leh nak mkn bnyk2...mkn ala2 malu gitu..seperti biase papa mesti suh aku tulun mak kat dapur...tinggal goreng sayur jer la...yg len semua da siap.....biel semua da kenyang semua duk kat dpn duk gok tv....time tue plak mmg panas giler walaupun hujan tp panas......da nak tido baru aku mandi...tp mandi pun mcm x mandi siap berpeluh lg....semua titon awal bab esok papa nak kijer...aku plak nek bas pkl 7.30 punye awal.....dlm pkl 6.00 tue aku terjaga la nak suh papa bangun..dgn keadaan yg agak malas...heheheh dgn erti kate len papa nak EL...hehehehe
aper lg aku pun sambung la titon lik...biel sedar da pkl 8.30 heheheh....adui kena beli tiket bas len la aper lg...mmg membazir la kan....x per la spend mase dgn somi pun....aku bas pk 4.00 petang nak lik tue ati mmg berat la kan...klu ikutkan hati mmg nak sgt cepat pindah sane..tp lmbt betui dpt serat dr JPA....diaorg wat pekasam kut surat aku...tp x per la sabar...sabar yer papa......

then kami wat keputusan nak g servey umah...ingat nak gok umah yg papa servey kat mudah.com......ntah mcm mane pap teringat kat company jual umah kat tepeng..then kami terus la g company tue umah yg kami da servey sebelum nie.....masih ader kosong tp x la bnyk dlm 10 biji jer...da petang sebelum aku lik kami g gok umah tue....x la besar mane pun..tp itu jer yg termampu...aku ikut jer la...tp bnyk gak la modal yg kami kena kuar tuk guna wat renovate umah tue......tue pun klu nak renovate la....

No comments:

Post a Comment