Wednesday, March 24, 2010

borink....arrrrggggghhhhh plus hati panas

x tahu mcm mane nak citer tp nak marah pun x guna bab bos kan..nak x nak kena dgr dgn penuh sopan..walaupun dlm hati Tuhan jer yg tahu betapa panasnye ati aku....ntah macam mane nama aku leh tercicir dr senarai pengesahan jawatan....x tahu nak salahkan siapa tp pada aku klu da tahu ko nka pindah awal2 la gok n setelkan kijer ko..nie x ko boleh bla mcm tue jer...then bila org baru yg handle mula la kelam kabut...ckp x paham la semua la...padahal nie kan kijer ko jd ko kena tahu la tanggungjawab ko....adui mmg ati aku panas la.....

hari nie aku masuk kijer jer aku terus col pengawai tuk tahu aper yg aku patut wat...then dia ckp aku kena wat surat pengecualian la kan...time aku nak wat tue aku mintak soft copy dr org yg penah wat sblm nie...n tarikh surat tue bln 8 tahun lps..adui..mcm mane la nama aku leh tercicir...x paham la aku...mmg dr pagi tadi aku n kak noor duk sibuk setelkan surat tue..bile da setel aku terus antar surat tue kat bawah bile aku da antar baru la aku tahu citer sebenar......k fine aku pun sopan antar la surat tue dgn senyuman walaupun ati aku panas sebenarnye.....

da antar tue papa plak antar msg kat aku ckp aku x payah la dtg minggu nie...lg la ati aku panas.....adui ntah la...mcm2 minggu nie...

No comments:

Post a Comment