Monday, March 22, 2010

minggu nie lik taiping lg....

papa mintak aku lik minggu nie bab onie junior demam...panas sgt badannye.....panas mcm mane tue aku x tahu la bab aku x ader kat sisi balqis..tp klu da smp papa pun x kijer ar nie..konpom la panas....jd nak x nak aku lik la....almaklum la sayang punye pasal aku lik....sshnye balqis dia x nak mkn ubat...jd nak pujuk nie agak ssh gak la..papa n mak pun ssh nak pujuk dia makan ubat..yg papa plak da putus asa nak pujuk dia mkn ubat...jd ssh la nak sihat klu mcm tue....ar nie pun still xsek lg.....da lame dia x sek.....klu minggu nie dia still x sek..da 3 minggu la dia x sek....adui mcm mane nak wat nie..aku suh cmprkan ubat tue dgn air tp papa ckp dia leh rase ader ubat dlm air tue....yer la dia da besarkan leh tahu la bezakan.....
sshnye hidup berjauhan nie...

No comments:

Post a Comment