Sunday, December 6, 2009

::setel da semua::

hehehehehe.....sabtu lps papa dtg tuk setelkan fitting baju kenduri sebelah aku...alhamdulillah baju yg aku nak siap ngan chantek bangat...aku suke....gambar x ader la bab nak bg suprise...hehehehe....baju papa pun chantek gak..chantek bangat..hehehe isi bakul angkat sendiri la plak..baju persalinan plak aku pilih korean, jawa moden n lenga...tue je pun yg leh aku pakai..yg len semua besar kan diri aku...gaun plak warne cream....
gitar yg tuk wat hantaran pun da beli..cincin pun da beli...semua da setel la nie...gitar tue aku yg pilih...papa ikut jer..hehehheh....rege dia pun leh tahan la...cincin aku beli yg biase jer..bab papa nie x minat pakai cincin...rimas katanye...tp bab kan nak gak acara aku sarungkan cincin tuk papa..papa pun ikut jer la....kire mcm kena paksa la kan...hehehehe.....setel semua tue aku g uamh mak jang n bw budak2 kecik tue g BREM MALL....main bowling....nak tau x sape menang...siapa lg harus la aku kan...heheheheheh..da setel semua aku antar bdk2 tue lik..n aku pun lik la putrajaya.....smp umah pkl 11 kut...heheheheh..smp jer kat umah..masing2 keletihan n wat hal masing2.....
ahad pg plak aku g jumpa kak raha nak diskus pasal backdrop tmpt makan pengantin n byr balance catering.....da setel semua tue aku ngan papa ronda kat putraya...n sempat la berposing skit2 kan..hehehehe..da penat berposing ktorg lik umah n bersiap nak g kenduri kawen kak lin n abg sham....adui chantek bangat dia...abg sham pun hencem gak...aper2 pua aku doakan kebahagian abg n kakak kesayangan aku tue.....lps kenduri aku grk g jalan TAR...cr songkok n tudung nikah aku....songkok senang la nak cr tp tudung aku tue payah skit..nak jln lg mmg aku da x larat la...then kt terus gerak pudu...tp time tue awal lg...kami jalan2 kat PS....jalan2 cr pasal...cari mainan tuk anak kesayangan aku tue...balqis n marsha....da setel semua aku pun berpeluang dpt hadiah...hehehehe..seperti biase..bunga rose jd pilihan papa tuk bg kat aku..n aku terima.....hepi mmg hepi bab tue la kali terakhir aku bergelar tunang kepada papa...lg 13 HARI lg aku akan bergelar isteri pada papa....adui gerun bile menghitung hari nie...ok la smp kat sini jer...gambar akan menyusul kemudian..heheheeh...

No comments:

Post a Comment