Wednesday, December 2, 2009

::dup dap dup dap::

setiap org ader perasaan yg berbeza bile nak hadapi alam perkahwinan...mcm tue gak aku..hehehehe..nervous skit2 jer...tp x tahu la biler da dekat nnt...wat mase nie aku masih mcm biase...persiapan aku da hampir siap semuanye tinggal packing2 kepek n sweet jer lum lg...kompang pun da ader silat pun da ader....fiiting baju belah aku jer lum lg..insyaAllah minggu nie aku akan g ngan papa...g cr gitar & cincin tuk papa...kad2 plak ader yg x dpt lg bab masing2 sibuk ngan hal masing2...ssh betui nak jumpe...biase la semua org da berfamilykan...hehehehehe....

lps kawen nie aku kena mintak tukar plak..adui tue lg satu hal yg aku ssh skit nak wat almaklum la aku nie anak sulung..nak kemana2 semua aku yg kena uruskan..tp lps nie aku terpaksa wat semua tue tuk ikut suami...aku harap sgt papa paham sgt yg aku susah skit nak tinggalkan family...aku tahu setelah aku menjadi isteri kepada Mohd Hairuni aku kena ikut jer kemana dia pergi..tp dalam hal nie aku amek mase skit...PAPA PAHAMI LA MAMA...hehehehehe

No comments:

Post a Comment