Wednesday, December 30, 2009

:::::::::::

Sok aku g Taiping tuk reception belah lelaki....2 biji keter akan gerak pagi sok..keter aku n keter cousin aku atan....nie 1 st keter kesayangan aku akan berjalan jauh...merentasi Lebuhraya Utara-Selatan..huhuhuu.....excited pun ader..takut pun ader bab 1st time nak drive jauh...yg x tahan tue pengantin akan drive sendiri...hehhehehe..aper2 pun doakan perjalanan kami semua selamat sampai destinasi yg dituju.....heheheh....lepas setel reception aku cuti seminggu n tinggal kat sane......nak kena tinggal somi plak lepas tue..almaklum kami nie PJJ...hehehehehhe
9-10 Januari aku n papa akan bercuti kat Cameron Highland....heheheh...ok la tue yg penting bercuti n dpt spend mase ngan papa sblm kami sibuk ngan hal masing2.....aku da book Rosa Passadena Hotel kat Brinchang...rate dia ok la...1st nak stay kat hotel tue..sblm nie stay kat hotel cap ah loy jer..yg nie bab nak pegi ngan suami tersayang ktorg amek la hotel tue...kat Brinchang tue senang skit nak g amne leh jalan kaki jer...bab kat situ food court, pasar malam n deretan kedai dekat jer ngan hotel kami tue...x ader la nak drive jer...aku harapa ianye akan jadi kenangan terindah dalam hidup kami...hehehehe....MAMA sayang PAPA.....
Hari nie hari terakhir bagi tahun 2009...aper2 pun aku nak wish HAPPY NEW YEAR tuk semua kawan2 yg kenal aku kat blog nie....k bye tuk 2009 n selamat datang 2010

No comments:

Post a Comment