Tuesday, December 8, 2009

::sebelum kawen & selepas kawen::

pagi nie seperti biase sblm pegi kijer aku dgr celoteh KE n SY (Sinar Fm)...pagi nie topik diaorg delima sblm kawen n selepas kawen...ader sorang caller nie dia citer pasal somi dia yg ader perangai suka sgt ader skandal kat luar...sblm kawen somi dia nie loving giler ngan si isteri nie...sanggup wat aper sajer....smp kan si isteri x tahu yg somi dia tue ader perangai yg suka kawan ngan ramai pompaun...diaorg bercinta 2 thn....smp la diaorg kawen baru la si isteri nie tahu yg somi dia perangan cam tue...diaorg kawen da 4 thn..cube bayangkan betapa sabarnye pompuan tue..klu aku, aku x tahu la aper aku wat...heheheheeheh..anak pun da nak masuk 3 org pun si somi masih wat perangai yg same...nape la lelaki nie x puas ngan sorang pompuan...aku bkn nak ckp semua lelaki mcm tue..tp beringat la kesabaran pompuan ader batasnye....
kadang2 aku kesian ngan org yg mcm nie..aku pun takut tuk alami benda cam nie...harap2 papa x la mcm nie....walaupun aku da wat kesilapan sblm nie n terpulang pada dia utk nilai aku mcm mane yg penting aku tahu sape aku pada dia...n dgn ape yg berlaku wat aku lebih hargai aper yg aku ader skang...aku tahu maybe susah tp aper yg aku janji dgn dia itulah yg akan aku wat...

No comments:

Post a Comment