Tuesday, November 17, 2009

::setel sudah 1 kijer::

alhamdulillah...selesai la sudah persiapan tuk sebelah lelaki..cuma yg kecik tue biar la family papa handle....yg baju pengantin catering n semuanya da setel...tuk kenduri sebelah sane kami memilih warne grey....ader 1 baju tue aku minat gak...tp warne dia fiza da pakai tuk majlis dia sblm nie..jd aku pilih lah warna grey...chantek la gak..fitting pun da setel...tinggal tunggu hari jer la...hehheeh..tp majlis umah lelaki tahun dpn...lame gak nak tunggu tue...heheheheh...

tuk majlis kat umah aku ader yg x setel lg nie...baju pun x fitting lg...kak izza lum gth lg bile nak fitting..yg len semua da setel..bunga telur, buah tangan tuk tetamu pun da setel, borang nikah pun da antar masjid..permohonan pasang khemah pun da lulus...kad kawen aku jer lum setel lg...tema umah aku warne pink purple...pink tue harus la kat umah aku kan...my feberet kolor...hehehehe...purple tue sampingan jer...hehehe..my sis feberet kolor....

No comments:

Post a Comment