Sunday, November 29, 2009

::cousinku tunang::


Salam Aidiladha wat teman2 semua....

Semlm (291109) cousin aku bertunang....kami dari pihak lelaki...pada mulanye aku mmg xnak join antar bab x larat nak rehat jer..tp disebabkan nenek aku tue duk suh g gak..aku pun folow jer la....kami bertolak dr umah lewat gak..dlm pkl 2.30..pihak pompuan lambat siap bab ader majlis tahlil...kami nie duk tunggu la panggilan dr pihak pompuan..kami pergi 6 biji keter dr umah...aku sorang jer pemandu pompuan..

majlis dimulakan dengan bismillah...kami disambut dgn meriah skali...heheheheh..dari pihak kami pak andak yg jd jurucakap..tp agak kelam kabut la skit kan...x per la yg penting majlis pun still berjalan ngan baik...
mereka ikat 2 tahun dengan hantaran RM 8888.88...heheheheh...cincin tunangnye sejibik mcm cincin tunang aku..uhuhuhukkkkkkkk.....

selesesai jer majlis kami dijemput menjamu selera..tp aku xmkn pun bab kenyang lg....da selesai makan tuan umah ajak kami bergambar...selesai jer berposing kami pun lik..smp kat uamh aper lg masing2 bkk barang hantaran dr pihak pompuan....

aku jamu kan korang semua dgn sedikit gmbr yg aku amek..hehehehe


family photo

harusla aku n fieza berposing

aku, nurul, fieza n aboy....

hantaran dr pihak lelaki (hasil dr tangan aku...)

gmbr yg lebih dekat

hantaran dr pihak pompuan

No comments:

Post a Comment