Tuesday, November 17, 2009

::KEMAS::

sabtu lps aku g tepeng bab nak gok anak papa amek sijil....aku join la gak bab nak gok anak amek sijil tue..bngn punya awal bab majlis mula pkl 8.30...siap kan sikecik tue lg..pakai tudung lg..siap kena pakai tudung tue yg x tahan...maybe nak bg seragam kena la pakai tudung kan...majlis mula pkl 10.30 aku n family da tercongok kat dewan tue dr pkl 8..punye la borink..tp bab ssh nak jumpe jd bnyk la yg dibincangkan..semuanye pasal hal kawen la....
dr pkl 8.30 tue kami borak kosong jerla..sementara tunggu YB dtg ader la ceramah agama cikit time tue...semuanye pasal kekeluargaan...ckit tue leh la nak amek kan...tp yg selebihnye dgr jer la...abis jer ceramah YB tue ttp x dtg gak..n majlis jalan jr la tanpe YB tue...(da malas nak tunggu lg la tue..)kecian kat bdk2 tue tunggu lame2 sgt..nek borink la..bkn bdk2 jer org mak budak, bapak budak, nenek budak n atuk budak tue agak borink gak la..tabika anak aku yg first skali amek sijil n si balqis tue antara yg paling kecik la dlm tabika tu...k gok la sedikit gmbr yg aku amek kat sane wif bdk nakal tue...hehehehe....

mama wif balqis

papa wif balqis

cr la si kecik tue...

No comments:

Post a Comment