Tuesday, November 24, 2009

::hati org::

aku cukup bengang ngan org yg x puas hati dgn ape yg dia ader..nape nak nilai org dari ape yg dia lihat dr luaran...da bnyk kali benda nie berlaku..aku x tahu aper yg dia x puas hati lg...aku rase aper yg dia ada da cukup tuk bahagiakan diri dia...aku rase dia lebih bahagia dr dulu...jd jgn samekan hal dulu n sekarang..klu ko bahagia ngan kehidupan skang jgn kacau kebahagian org....jgn ingat ko org yg perfect sentiasa...semua org ader cara hidup sendiri....klu ader cara sendiri nak didik atau ajar dia...jgn pertikaikan aper yg ktorg ajar n didik untuk dia...kami x halang pun klu ko nak didik dia ngan cara ko..tp tulun la jgn nak samekan diri ko ngan kami....klu ko betui sygkan dia ko x tinggalkan dia...jgn nak salahkan sebelah pihak jer...

x tahu nak lepas kat mane bab perkara nie da bnyk kali berulang..mcm x puas hati jer...makin panas hati aku dibuatnye...maybe dr segi agama aku xmampu nak didik dia..tp jgn la smp nak bezakan diri dia n sesapa jerla..malas nak ckp...klu setakat ilmu agama jer yg ko ader tp bab len ko x pratikkan pun akan jd buruk gak...kasih sayang pun penting.....

lg 1 yg aku panas ati nape nak pertikaikan org bertudung likup ngan org yg tidak bertudung likup..itu bukan ukurannye...kenapa org nak pertikaikan semua tue...aku bkn ckp aku nie baik..tp aku tahu batas2 aku sebagai pompuan....


adui...pening aku dgn semua nie......

No comments:

Post a Comment