Tuesday, August 11, 2009

Innalillahiwainnalillahirojiun.....

semlm ar yg menyedihkan bg kawan baik aku time sek lu....
anak keduanya meninggal dunia....
susah tuk terima kenyataan ini...kerana ini kali kedua dia kehilangan anak...kerana beliau pernah keguguran sblm nie...tp kt yg masih idup nie kena teruskan idup gak..
mmg ckp senang bab blum kena kat batang idung sendiri...tp kt kena bnyk berdoa supaya dia dtempatkan di tempt org2 yg beriman....

Mmg susah utk terima kenyataan...aku sendiri penah alaminye..waktu kehilangan atuk yg aku syg....dr kecil sehingga umur aku 6 thn aku dijg oleh atuk n nenek....aku terlalu rapat ngan arwah atuk...sehingga sepupu2 aku yg len jeles ngan aku..kerana aku sll dimanjakan oleh arwah atuk aku...

susah utk aku terima pada mulanye...aku akan sedih tiap kali raya...bab setiap kali raya aku akan beraya bersama atuk aku...tp bila dia da x ader rs sunyi sgt..raya pun da x mcm lu.....
biasanye pagi raya kami sekeluarga akan berkumpul..tp skang pg raya br kami gerak lik kmpg...

kenangan terindah....

No comments:

Post a Comment