Wednesday, August 19, 2009

5s oh...5s....(bikin kepala pusing..)

kat opis aku skang ngah sibuk duk mengemas n meghapuskan semua benda yg x ader gunenye kat opis nie....org len semua da setelkan kijer diaorg..tinggal bilik fotostat jer (zon yg aku,niza n ana kena jg)...sbb aper bilik fotostat nie x leh setel....nnt gok la gmbr yg aku letak kat bwh nnt....klu ikutkan da siap...tp disebabkan kat opis aku nie suke sgt print benda yg x patut..then bile da xleh nak gn lg..diaorg letak kat bilik fotostat...jd menimbun lik la benda yg aku nak hapuskan..n ar2 la aku lik lmbt..tp awal2 aku, niza n ana sound...time pose nnt kiteorg nak stop...masuk minggu nie da 3 minggu aku lik pkl 7.....da miss nak gok manjalara...hehehehehe...(walaupun ulangan aku nak gok gak..)tp ader la org tue x caya aku wat kijer kat opis...sedih tau...kt penat wat kijer dia kata kt ym kat opis...uhuuuukkkkkkkk........

5S
S-Sisih
S-Susun
S-Sapu
S-Seragam
S-Sentiasa Amal

Ni da tinggal separuh gak la...lum gok lg yg len...sakit mate woooo....

No comments:

Post a Comment