Tuesday, February 2, 2010

::hujung minggu yg penuh dgn xtvt::

Weekend ritu papa n balqis turun Putrajaya....mule2 tue aku n papa ader bertelagah skit...smpkan aku ckp ngan papa xyah dtg...tp dlm pkl 8 lbh mcm tue aku terima msg dr papa suh aku standby klu jd aper2 tengah jln time dia nak n da way..almaklum la junior tue lum servis lg....jd dia redah jer bawa junior dtg Putrajaya....
alhamdulillah x jadi aper2 pun sepanjang perjalanan papa dtg Putrajaya.....

jom gok xtvt yg aku n papa wat sepanjang papa ader kat sini....

Jumaat 29/1/2010

8.30mlm - papa kuar dari umah. gi bank & isi minyak dulu
9.00mlm - masuk tol changkat jering. anak start tido
10.15mlm - isi minyak kt hentian simpang pulai
11.00mlm - benti kat hentian ladang bikam rehat2 jap
anak da jaga dr tido
12.30mlm - smp putrajaya. amek mama gi makan kt tafaz maju
anak nak makan lak
1.30pg - lik umah & rehat

sabtu 30/1/2010

8.00pg- bangun & siap2 nak gi LCCT anta Dayah. dia nak gi Medan
10.00pg - gi bwk anak pusing2 kat KLIA
11.00pg - gi umah Ara. sok kenduri kawen dia
12.00tgh/ari - bwk anak nek LRT dr sentul ke Pudu. gi beli tiket lik mak ida ke sabak bernam
3.00ptg - Lik umah. rehat & tido
4.00ptg - kua Segambut(umah mak jang) amek mis durian & ikin
nak gi umah fatihah di Rawang. ade BBQ mlm ni
5.30ptg - tunggu Jojo & da geng kat tol duta
6.45ptg - diorang bru sampai. trus gerak kt Rawang
7.20mlm - sessi bakar-membakar
12tgh/mlm - gerak balik. anta mis durian ke segambut dulu
1.30pg - smp putrajaya & tidooooooo............

ahad 31/1/2010

10pg - bru bangun huhu...
11.30pg - ronda2 putrajaya menaiki loco. sessi foto kt taman
12.30 - gerak ke kenduri Ara
2.00ptg - balik putrajaya. gi umah zamri & ja. diorang xde kt umah
2.15ptg - lik umah. rehat & tido0o0....
4.00ptg - gi Pudu anta mak ida.
6.00ptg - gi BREM Mall. main boling, game & karok
9.00mlm - tapau makanan bwk lik umah jang. mkn kt sna
11.00mlm - lik umah & tido0o0o0.........

isnin 1/2/2010

9pg - bangun & siap2.
10pg - gi KLCC bwk anak jln2. parking kt jalan TAR & nek train
11pg - masuk Petrosains
3ptg - kua KLCC & nek train pi jalan TAR. pekena KFC dulu sbb perut da berkeroncong
4.30ptg - sampai putrajaya & rehat, tido
6.30ptg - siap2 lik ke tepeng. isi minyak
7.30mlm - gerak lik tepeng
9.30mlm - benti kat tapah. rehat2
11.00mlm - kua exit tol changkat jering
11.30mlm - sampai umah. yeaho0o0o0.............

p/s: entry nie aku amek dr blog papa jer...malas nak create yg baru....tuk kijer senang aku cilok la kat blog papa...(jgn mare yer sayang)

aper2 pun aku hepi sgt lg2 papa kena xtend lg 1 ar...bab ar isnin tue ar wilayah..aku cuti...tp papa x cuti jd dia tuang la kan...klu da beristerikan org wilayah ken la ikut cuti skali...bkn papa dia jer ngan balqis skali kena ponteng tabika....heheheheh...

No comments:

Post a Comment