Wednesday, February 10, 2010

::da leh upload gambar::

hehehhehe...akhirnye da lame aku update blog nie....almaklum la borink x dapat nak upload gmbr...tp ar nie leh gak aku upload segala xtvt yg aku wat 2 minggu lepas.....entrynye yg aku cilok dr blok papa tue..n skang aku masukkan gmbr tuk semua xtvt ar tue....

minggu lps aku lik tepeng...heheheheh windu kat somi la katekan....x ader aper2 xtvt pun..tp last minit dpt tahu balqis ader colouring contest kat dewan kamunting....(adui...kamera x bawa)
pagi tue aku bangun awal la gak...nak bawa balqis g dewan....bnyk gak xtvt ar tue......futsal,telematch,colouring contest,ceramah(pasal bress cancer...)n mcm2 lg la...

CC mula pkl 10.30...lewat gak la...patutnye pkl 10.00 tp dsebabkan ramai sgt peserta jd lewat la mulanye....gambar buah-buahan yg bdk2 tue kena color...x tahu la si balqis tue leh ke x colornye.....sblm mula tue aku n MnL aku sempat la tanye kat balqis tahu x nak color semua buah tue...dgn condifennye balqis jawab tahu...hahahahahah..

time da mula tue balqis color bendera lu...yg tue ok la...tp bile masuk bab nak colorkan buah...adui bikin umi gelak la balqis....kulit tembikai warne merah.nenas warne biru, mangga warne coklat n manggis warne apertah, yg penting bkn color purple....(siap kena kutuk ngan mak2 bdk yg len lg...)adui....tp x per la dia baru nak blajarkan...aper2 pun aku hepi la time tue...

1 comment:

  1. adoi..ape la ank buah ku ini..
    tp sgt chumel..rse nk gelak plak wpun xder kat situation tu..
    so sweet...

    ReplyDelete