Sunday, September 6, 2009

"berbuke wif frenz.."

Sabtu lps [050909] seperti thn2 yg sblm aku n mmbr yg len akan berkumpul tuk berbuke pose same2...tempat biase la kat Cheras area Alam Damai...mmg tiap2 tahun kami akan berbuka kat situ...tp kali nie bertambah 1 ahli..alin yg aku panggil angah...
aku gerak g umah alin pkl 5 n park keter aku kat umah dia ..nek 1 keter jer la..(save bajet aku..hehe..hehe)..1 keter lagi jojoe n abg cayang dia la...ktorg smp kat sn pkl 6.30 (lbh kurengla)..smp2 jer kami duk cr tmptla kan...tp x berkesempatan nak duk kat tmpt yg strategik...alih2 kami duk tepi jln jer....heehehe...x ader hal la pd kami yg penting makanannye sedap n leh nak borak2 ngan mmbr..fatihah n hubby n anak2nye smp lmbt skit la..pkl 7 gitu..bab shopping lu kat jusco...biase la si fatihah nie mmg kaki jalan punye..pantang cuti confirm ke jusco..klu tanye shopping kat maner mesti kat jusco punye...kami nie da biase da....
mari la gok aper yg kami semua order......huhuhuhuhu........
antara makanan yg kami semua order:
1. 3 x Grill Chic. Black Pepper
2. 1 x Black Pepper Chic. Chop
3. 2 x Chic. Chop
4. 2 x Onion Ring
5. Mushroom Soup
air plak masing2 x ingatla order kan..gok la sendiri...
1. Tembikan Laici
2. Teh 'o' suam
3. Sirap Limau
4. Lai Chi Kang
5. Carrot Susu
6. 3 x Sky Juice
7. Twister Apple( yg nie tapau dr jusco)
selesai jer makan kami semua g solat maghrib kat masjid kat area tue gak..yg cuti tue tinggal la kan....selesai solat smbng lg duk kat situ..siap tmbh order lg.hehehe...biase la kami klu jumpe x kering idea la kan...hehehe..ader jer benda yg nak diceritakan...dalam ramai2 kawan aku diorg jer phm aku..tp yg aku x snggp nak dgr tue..diaorg asek tanye aku bile date kawen aku...x tahu nak jwb cam ner lg....ssh aku...adoiyaiii....
sekali gus kami berbincang pasal trip nak g PD...date yg kami bincang 10 & 11 Oktober 2009...kami alin kena gok kekosong rumah kat sane...umah peranginan TELEKOM...hehehe..bley la...murah pun murah...selesai berbincang masing2 nak lik..bab da pkl 9.00 time tue...yg si wazini nak g kijer.......(kijer shirf 11.00mlm-7.00 pg)aku plak nak amek keter lg..nak lik putrajaya....adoiyai...
marilah gok sedikit gmbr2 yg aku amek.....
*******************************************************************************
along n angah posing 2gether gether...

posing lagi...


kami berposing sblm berbuke....

pantang jumpe lensa kemera..harusla posing...
nie aku punye....Grill Chic. Black Pepper

air tembikan n teh 'o" tue aku punye..
makanan yg di order oleh waz, faizal n fatihah..

No comments:

Post a Comment